Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Εφόδια στο 6% ΦΠΑ


«Να πάνε και περισσότερα είδη πολυτελείας στο 23% ΦΠΑ, αλλά θα μπορούσαν τα λιπάσματα, για παράδειγμα, και οι ζωοτροφές που σήμερα διαλύουν με τις τιμές την κτηνοτροφία της χώρας, που είναι η μόνη παραγωγική της δύναμη η αγροτική οικονομία σ’ αυτή τη φάση, να κατέβει στο 6%. Εγώ δεν πιστεύω ότι πρέπει να πέσει το αφορολόγητο από τις 12.000;» δήλωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Σκανδαλίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.
«Το έχω πει από πάρα πολύ καιρό ότι χρειάζεται δομική αλλαγή, ξέρει την άποψή μου και ο πρωθυπουργός. Επανειλημμένα του την έχω δώσει και γραπτά και προφορικά. Πιστεύω σε ομάδες αποφασισμένες, πιστεύω σε αλληλέγγυους ανθρώπους, σε μια κυβέρνηση και όχι ο καθένας το καπετανάτο του, πιστεύω στις συλλογικές προσπάθειες. Αυτή είναι η γνώμη μου, παραδοσιακή, ντεμοντέ, αυτή είναι», τόνισε ο υπουργός για τη δομική αλλαγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου