Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Η ώρα της μεγάλης απόφασης πλησιάζει. Στις 7 Νοεμβρίου καλείσαι να επιλέξεις ποιος συνδυασμός και ποια πρόσωπα θα σε αντιπροσωπεύσουν στην Περιφέρεια Ανατ.Μακεδονίας και Θράκης στο τιμόνι του Νομού Έβρου ,για τα επόμενα 3,5 χρόνια.
Είμαι ένας νέος άνθρωπος που γεννήθηκα και μένω στην Λεπτή Ορεστιάδας , παντρεμένος με την Τσιομπανίδου Άννα ,εκπαιδευτικό και έχουμε δύο παιδιά . Την Βενετία ,φοιτήτρια Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο 2ο έτος και τον Τάσο μαθητή 2ας Γυμνασίου.
Με τον ιδρώτα των φτωχών αγροτών γονιών μου και εργαζόμενος τον ελεύθερο χρόνο μου σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έγινα Χημικός και διδάκτωρ του Δημοκρίτιου Πανεπιστήμιου Θράκης .

Έχω μια επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα ,εργάζομαι ως Προϊστάμενος Υπηρεσίας Παραγωγής και Χημικών Εργαστηρίων στο Εργοστάσιο Ζάχαρης Ορεστιάδας και στο Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας του Δημοκρίτιου Πανεπιστήμιου Θράκης με σύμβαση.

Μετά το τέλος των σπουδών μου στην Αθήνα ήρθα στα μέρη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Δραστηριοποιήθηκα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ορεστιάδας . Έχω εκλεγεί για 5 συνεχόμενες τετραετίες Δημοτικός Σύμβουλος Ορεστιάδας στις πρώτες θέσεις προτίμησης και την τετραετία 1999-2002 ήμουν Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας.
Δραστηριοποιήθηκα με ευαισθησίες σε θέματα Ιστορίας ,Ταυτότητας ,παράδοσης ,ανάδειξης , προβολής και αυτογνωσίας του τόπου μας .Έκανα γνωστή την Λεπτή , την Ορεστιάδα και τους Γκαγκαβούζηδες στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Πρόεδρος ,της Ένωσης Συλλόγων Παράδοσης και Δημιουργίας «Οι Γκαγκαβούζηδες »
Ήμουν από τους πρώτους που επισκέφτηκαν την Κοινότητα της Γκαγκαουζίας στην Ν. Μολδαβία πριν πολλά χρόνια. Έχω συμβάλει στο άνοιγμα ενός δρόμου επικοινωνίας και συνάντησης με την Κοινότητα της Γκαγκαουζίας.
Το 1996 μετά από παρεμβάσεις μου και με την ενεργό συμπαράσταση του Στέλιου Παπαθεμελή επισκέφθηκε την Ελλάδα με επίσημη πρόσκληση της Βουλής των Ελλήνων για πρώτη φορά , αντιπροσωπεία από την Κοινότητα της Γκαγκαουζίας. Η αρχή έγινε .Άρχισαν τότε οι πρώτες επαφές. Βουλευτές της Γκαγκαουζίας σήμερα συμμετέχουν πλέον στις εργασίες της Διεθνούς Διορθόδοξης Βουλής.

Ως Δημοτικός Σύμβουλος ,Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας συμμετείχα αποφασιστικά στην Δημιουργία ενός Δήμου πιο ανθρώπινου πιο λειτουργικού πιο όμορφου πιο φιλικού στον πολίτη. Ενός Δήμου που να σέβεται την ιστορία την ταυτότητα τον πολιτισμό και την παράδοση μας.
Εργάστηκα με ιδιαίτερη φροντίδα πάνω στα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα .Ασχολήθηκα
 Με την ανθρώπινη μοναξιά ,την 3η ηλικία ,την ανεργία ,την νεολαία ,τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, την φτώχεια , την πολιτιστική δημιουργία και πρωτοβουλία ,την κατοχύρωση της αποκέντρωσης , την απόκτηση περιφερειακής συνείδησης και ταυτότητας ,την πολυμορφία ,τον πλουραλισμό ,την ιδιαιτερότητα, τις διακρίσεις , την ανάπτυξη αυτής της ακριτικής και τόσο ευαίσθητης Εθνικά περιοχής μας.



Φίλε και φίλη ,τώρα ποια γνωριζόμαστε καλά.

Στις 7 Νοεμβρίου ,μετά από 5 τετραετίες στο Δήμο Ορεστιάδας ,θέλω να κάνω ένα βήμα πιο πάνω ,ζητώ την εμπιστοσύνη σου στο συνδυασμό και στο πρόσωπο μου.
Ζητώ την υποστήριξη και την ψήφο σου.

Η ψήφος σου σε εμένα θα είναι η αφετηρία για νέους αγώνες ,νέες προσπάθειες ,πιο δυναμικές διεκδικήσεις.
Πιστεύω ότι αποτελώ την ειλικρινή φωνή ,την καρδιά και την σκέψη σου ,για αυτό το λόγο θέλω την εμπιστοσύνη σου .
Ψηφίζοντας με να είσαι βέβαιος ότι θα φανώ ΑΝΤΑΞΙΟΣ των προσδοκιών σου.

Με εκτίμηση
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Ν. Έβρου
Κοινωνική Συμμαχία
Περιφέρεια Αν.Μακεδονίας &Θράκης
Υποψήφιος Περ. Άρης Γιαννακίδης
Υποψήφια Αντιπερ. Γεωργία Νικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου